Infiintare firma after school 2015(conditii, metodolgie, acte necesare, legislatie, pasi)

afterschool

Viata moderna, concurenta, impingerea limitelor cunoasterii prin accesul la informatie, globalizarea, apartenenta la UE care ne ofera posibilitatea accesarii unui job in alt stat european, sunt doar cateva dintre motivele pentru care copii de astazi au nevoie de perfectionare continua si de acces la cunoasterea cat mai multor limbi straine, la invatamant in general, clasic, dar si de deprindere a diverselor abilitati si aptitudini sociale si economice. Astfel, in afara curiculei scolare clasice, dezvoltarea academica este sustinuta si de institutiile after school.

In cele ce urmeaza va vom prezenta conditiile de deschidere, actele necesare deschiderii, costurile si pasii pentru deschiderea unui after school in Bucuresti, in alt mare oras al tarii(Iasi, Cluj, Timisoara, Constanta, Ploiesti, Sibiu, Arad), dar si in oricare alta localitate.

SOLICITA OFERTA PERSONALIZATA PENTRU ACEST SERVICIU!

Completaţi formularul de mai jos cu cerintele dvs. pentru a primi oferta în maximum două ore.




To use CAPTCHA, you need Really Simple CAPTCHA plugin installed.

Conditii (metodologie) infiintare firma after school

Codurile CAEN necesare pentru infiintarea unui after school sunt urmatoarele:

  • 8891 – Activităti de îngrijire zilnică pentru copii (obiect principal de activitate)
  • 5610 – Restaurante (pentru a putea servi mancare copiilor)
  • 5590 – Alte servicii de cazare (pentru a putea dormi)
  • 8559 – Alte forme de învătământ n.c.a. (pentru pregatirea elevilor in domeniul limbilor straine, in domeniul calculatoarelor)
  • 8552 – Învătământ în domeniul cultural (limbi străine, muzică, teatru, dans, arte plastice, etc.) (pregatirea in domeniul artelor, teatrului, muzicii, predarea lectiilor de dans)

Acte necesare infiintare afterschool in Bucuresti sau alta localitate

  • carti de identitate  asociati/administratori (copie)
  • dovada  care atestă dreptul de proprietate asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social  (copie) care poate consta in: contract vanzare-cumparare, contract de donatie, certificat de mostenitor, autorizatie de construire si proces verbal receptie etc.
  • daca este cazul: avizul/acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari, in cazul in care noul sediu va fi amplasat intr-un apartament de bloc sau alt imobil colectiv cu regim de locuinta – descarca formularul
  • dovezile privind efectuarea varsamintelor aporturilor subscrise de catre asociaţi la capitalul social;
  • specimenele de semnatura autentificate notarial ale reprezentanţilor societaţii (administratori).

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*