Pachet complet de Servicii
- servicii gazduire sediu social
- servicii secretariat
- servicii preluare si retransmitere corespondenta
- servicii birou virtual
- primirea si transmiterea faxurilor
- punerea la dispozitie a salilor noastre de conferinta pentru intalniri cu partnerii tai de afaceri ori cu autoritati ale statului.
Ce ne recomandă?
-
Seriozitate
-
Un deceniu experiență
-
Referenți dedicati
-
Mii de clienți multumiți
-
Numărul 1 in consiliere firme
-
Punctualitate
-
Matei Malos
General Manager
ActeFirma, prin divizia de proprietate intelectuala,...
+ citește mai mult -
Patricia Niculae
Project Manager
Serviciile ActeFirma sunt ireprosabile. Recomand cu...
+ citește mai mult
Cine ne recomandă?
Astfel, noi iti oferim pentru perioade de la trei luni pana la un an, servicii de gazduire a sediului social, dar putem sa te ajutam si cu inregistrarea acestuia la Oficiul Registrului Comertului.
Mai mult, te anuntam de fiecare data cand primesti corespondenta si la solicitarea ta ti-o retransmitem prin orice modalitate preferi.
Iar daca vrei ca societatea ta sa fie platitoare de TVA si te ingrijorezi cu privire la controlul ce urmeaza a fi desfasurat de catre inspectorii fiscali si deja ai auzi zvonuri ca nu ai putea decat daca sediul ar fi in folosinta ta, afla ca stabilirea sediului la noi nu prezinta nici un risc ori impediment in acest sens.
Pentru a stabili sediul social nu ai nevoie decat de cartea de identitate si dovada privind rezervarea denumirii (daca societatea este in curs de infiintare) ori de copia certificatului de inregistrare in Registrul Comertului (daca societatea este deja infiintata).
Dureaza zece minute si ai sediul social dorit! Atat de simplu!
Contacteaza-ne si convinge-te!