1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (10 voturi, media: 5,00 din 5)
info

3

calendar

3 zile lucratoare

info Birocratie

Fără Birocrație

info pusculita

De la 250 lei

info online

Online

Pachet complet de Servicii

Societatea noastra va ofera servicii de asistenta, de intocmire a intregii documentatii si de reprezentare, in vederea inregistrarii schimbare sediului social la Oficiul Registrului Comertului, si anume:

  • conceperea si redactarea hotararii Adunarii Generale a Asociatilor (hotararea AGA) ori a Deciziei Asociatului Unic, dupa caz;
  • conceperea si redactarea actului constitutiv actualizat;
  • conceperea si redactarea actului de detinere a spatiului (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de subinchiriere si altele);
  • redactarea declaraţiei pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 cu modificările şi completările ulterioare;
  • redactarea cererii de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si eliberarea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social;
  • redactarea cererii-tip de inregistrare;
  • depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea noului certificat de inregistrare si a certificatului de inregistrare a mentiunii.

Optional, la cerere, te putem ajuta si cu:

  • depunerea la ANAF a formularului 050 de schimbare a sediului social
  • eliberarea noului certificat de platitor in scopuri de TVA

Ce ne recomandă?

  • Seriozitate

    Seriozitate

  • Un deceniu experienta

    Un deceniu experiență

  • Referenti dedicati

    Referenți dedicati

  • Mii de clienti multumiti

    Mii de clienți multumiți

  • Numarul 1 in consiliere firme

    Numărul 1 in consiliere firme

  • Punctualitate

    Punctualitate

Apariții în presă

    Cine ne recomandă?

  • Patricia Niculae, Ripe Ideas

    Patricia Niculae

    Project Manager

    Serviciile ActeFirma sunt ireprosabile. Recomand cu...

    + citește mai mult
  • Daniel Alin, Automatizari AG

    Daniel Alin

    Administrator

    Actefirma, o echipa de consultanti eficienti care,...

    + citește mai mult
  • Matei Malos, Home Finders

    Matei Malos

    General Manager

    ActeFirma, prin divizia de proprietate intelectuala,...

    + citește mai mult
  • Andra Paraschivescu, PFA

    Andra Paraschivescu

    PFA

    Specialistii ActeFirma mi-au recomandat pentru...

    + citește mai mult

Beneficiază

de experiența echipei noastre!




Schimbare sediu social

Schimbarea sediului social al unei firme poate avea loc fie in acelasi judet, respectiv Bucuresti (dintr-un sector in altul ori in acelasi sector), fie in alt judet.

Potrivit legii, in acelasi imobil pot functiona mai multe firme numai daca imobilul respectiv, prin structura si suprafata lui utila, permite functionarea mai multor societati in incaperi diferite sau in spatii distinct impartite, iar numarul societatilor ce functioneaza intr-un imobil nu poate depasi numarul de incaperi sau spatii distincte obtinute prin partajare.

Acte necesare schimbare sediu social

  • de regula, sediul social este stabilit in baza unui contract de inchiriere sau a unui contract de comodat. Daca sediul social este stabilit in baza unui contract de inchiriere incheiat cu o persoana fizica, acesta se va inregistra in prealabil la administratia financiara a proprietarului si ulterior se va depune la ORC.
  • atunci cand schimbarea sediului social are loc intr-un apartament, este necesara obtinerea acordului asociatiei de proprietari si al vecinilor direct afectati (sus/jos/stanga/dreapta), formular pe care il gasiti la sectiune resurse.

Durata sediu social

Sediul social se stabileste pentru o durata egala cu durata prevazuta in contractul de inchiriere ori de comodat, iar atunci cand aceasta perioada expira, sediul social va figura la Registrul Comertului ca expirat.

Pentru prelungirea valabilitatii sediului social expirat va rugam sa parcurgeti sectiunea dedicata separat (A SE PUNE LINK).

Activitate desfasurata la sediul social

Nu este obligatoriu ca la sediul social sa se desfasoare activitate.

Astfel, sediul social poate fi declarat cu activitate, ceea ce inseamna ca societatea isi va desfasura activitatea economica la acea adresa. La acelasi sediu se poate desfasura o activitate sau se pot desfasura mai multe activitati.

Sediul social poate fi declarat fara activitate, ceea ce inseamna ca societatea nu isi va desfasura activitatea la adresa sediului social, ci fie la un punct de lucru, fie la beneficiari, la terti.

Durata inregistrare schimbare sediu social

Daca schimbarea sediului social are loc in acelasi judet, respectiv in Bucuresti, in acelasi sector ori in sectoare diferite, atunci inregistrarea schimbarii sediului social dureaza 3 zile lucratoare.

Daca insa schimbarea sediului social are loc in alt judet, atunci inregistrarea schimbarii sediului social dureaza 14 zile.

Efecte schimbare sediului social

O data cu schimbarea sediului social se schimba si certificatul de inregistrare a firmei in Registrul Comertului. Daca sediul social se schimba in alt judet sau din Bucuresti in Ilfov, atunci se va schimba si numarul de ordine in Registrul Comertului (J).

Ulterior inregistrarii schimbarii sediului social la ORC, aceasta trebuie declarata si la administratia financiara prin depunerea formularului 050, in termen de 30 de zile.

Daca firma este platitoare de TVA atunci se va depune la ANAF si declaratia 088 impreuna cu documentatia aferenta urmandu-se a se elibera si un nou certificat de platitor in scopuri de TVA.

Actele necesare in vederea inceperii demersurilor de inregistrare pentru schimbare sediului social:

  • act constitutiv ( copie )
  • carti de identitate  asociati/administratori (copie);
  • certificat de inregistrare in Registrul Comertului (original);
  • certificat constatator de autorizare, emis in temeiul art. 17¹ alin. (1) lit. a) din Legea nr. 359/2004 emis initial pentru sediul social (original);
  • dovada  care atestă dreptul de proprietate asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social  (copie);
  • daca este cazul: avizul/acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari, in cazul in care noul sediu va fi amplasat intr-un apartament de bloc sau alt imobil colectiv cu regim de locuinta – descarca.

Se poate schimba sediul social in alt judet?

Schimbare sediu social in alt judet este posibil, iar cu ocazia inregistrarii mutarii sediului social in alt judet firmei i se va atribui un nou numar din Registrul Comertului, codul fiscal ramanand neschimbat.

De asemenea, este posbil schimbare sediu social dintr-un sector in altul sau schimbare sediu social din Bucuresti in Ilfov.

Care este costul pentru schimbare sediu social?

Procedura de schimbare sediu social are un pret incepand de la 260 lei care include onorariul ActeFirma pentru pregatirea tuturor documentelor necesare si inregistrare schimbare sediu social la Registrul Comertului.

Se poate schimba sediul social expirat?

Da, este posibil inregistrare schimbare sediu social expirat fara a mai fi necesara prelungire valabilitatii sediului social detinut anterior.