Pachet complet de Servicii
Societatea noastra va ofera servicii de asistenta, intocmire a intregii documentatii si reprezentare in vederea indeplinirii tuturor demersurilor necesare pentru schimbare/numire administrator la Oficiul Registrului Comertului, si anume:
- conceperea si redactarea hotararii Adunarii Generale a Asociatilor (hotararea AGA) ori a Deciziei Asociatului Unic conceperea si redactarea, dupa caz;
- conceperea si redactarea actului constitutiv actualizat;
- conceperea si redactarea contractului de mandat administrator
- conceperea, redactarea si atestarea declaratiei pe proprie raspundere, din care rezulta ca noii administratori indeplinesc conditiile legale prevazute de legislatia in vigoare pentru exercitarea calitatii de administrator in societate;
- redactarea cererii-tip de inregistrare;
- depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea certificatului de inregistrare a mentiunii.
Ce ne recomandă?
-
Seriozitate
-
Un deceniu experiență
-
Referenți dedicati
-
Mii de clienți multumiți
-
Numărul 1 in consiliere firme
-
Punctualitate
-
Matei Malos
General Manager
ActeFirma, prin divizia de proprietate intelectuala,...
+ citește mai mult -
Florin Cojocea
Administrator
Am fost ajutati prompt si profesionist de catre un...
+ citește mai mult
Cine ne recomandă?
Atributii administrator firma
Administratorul unei firme este cel care duce la indeplinire vointa societatii exprimata prin hotararile adunarii generale ale asociatilor (hotararile AGA) sau prin decizia asociatului unic.
Administratorul este cel care reprezinta societatea in relatiile cu tertele persoane, dar in acelasi timp si cel care raspunde pentru activitatea curenta societatii.
O societate cu raspundere limitata poate fi administrata de unul sau mai multi administratori, persoane fizice si/sau juridice.
In cazul in care au fost numiti mai multi administratori, in functie de vointa asociatilor, acestia isi pot desfasura activitatea in mod separat, caz in care fiecare dintre acestia va avea puteri depline si egale, fie impreuna, caz in care asociatii vor stabili atributiile fiecaruia dintre acestia.
Mandatul de administrator poate fi exercitat fie de <a href=”https://mmjdoctoronline.com/esa”style=”color:#333;text-decoration:none”>emotional support dog letter</a> catre o persoana fizica, fie de catre o alta persoana juridica.
Durata mandat administrator
Administratorul unei firme poate fi numit pentru un mandat cu o durata limitata ori pentru un mandat cu o durata nelimitata.
In oricare dintre situatii, mandatul administratorului poate fi revocat de catre asociati ori acesta poate renunta la mandat.
Schimbare administrator firma
Oricand pe parcursul desfasurarii activitatii, asociatii pot decide schimbarea administratorului, prin revocarea celui prezent si numirea unei noi persoane, sau chiar numirea unui nou administrator, care isi va exercita atributiile alaturi de cel actual.
Contract de mandat administrator firma
Administratorul unei firme isi poate exercita atributiile si in baza unui contract de mandat de administrare a firmei care poate fi cu titlu oneros, in schimbul unei remuneratii de administrator ori cu titlu gratuit.
Conditii pentru ca o persoana sa fie administrator
Conform preverilor legale exista unele interdictii pentru detinerea si exercitarea calitatii de administrator al unei societati:
- Nu pot fi fondatori, administratori, directori, membri ai directoratului sau ai consiliului de supraveghere, reprezentanti, comanditati, lichidatori persoanele care, potrivit legii, sunt incapabile sau care au fost condamnate pentru gestiune frauduloasa, abuz de incredere, fals, uz de fals, inselaciune, delapidare, marturie mincinoasa, dare sau luare de mita, precum si pentru infractiunile prevazute la art. 143 – 145 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau pentru cele prevazute de legea nr. 31/1990;
- Nu pot fi fondatori, administratori, cenzori si lichidatori persoanele care, potrivit legii, sunt incapabile sau care au fost condamnate pentru gestiune frauduloasa, abuz de incredere, inselaciune, delapidare, dare de mita, luare de mita, primire de foloase necuvenite, trafic de influenta, marturie mincinoasa, fals, uz de fals, precum si pentru infractiunile prevazute de Legea nr. 31/1990, infractiunile prevazute de Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea si combaterea evaziunii fiscale si infractiunile de spalare a banilor prevazute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea si sanctionarea spalarii banilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Nu pot fi membri fondatori, administratori si cenzori persoanele care, potrivit legii, sunt incapabili sau au fost condamnate prin hotarare judecatoreasca definitiva pentru infractiunile de coruptie, spalare de bani, evaziune fiscala, gestiune frauduloasa, abuz de incredere, fals, uz de fals, inselaciune, delapidare, marturie mincinoasa, dare sau luare de mita, precum si pentru infractiunile prevazute de art. 112 – 116 din Legea nr. 1/2005.
Actele necesare in vederea intocmirii dosarului complet pentru schimbare/numire administrator:
- act constitutiv (copie);
- carti de identitate asociati/administratori (copie);
- certificat de inregistrare in Registrul Comertului (copie);
- carte de identitate administrator nou numit;
- specimen de semnatura autentificat notarial al administratorului nou numit.