1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (8 voturi, media: 5.00 din 5)
info

3

calendar

3 zile lucratoare

info Birocratie

Fără Birocrație

info pusculita

De la 250 lei

info online

Online

Pachet complet de Servicii

Infiintare punct de lucru

Societatea noastra va ofera servicii asistenta, de intocmire a intregii documentatii si reprezentare pentru infiintarea unui punct de lucru la Oficiul Registrului Comertului, si anume:

  • conceperea si redactarea hotararii Adunarii Generale a Asociatilor (hotararea AGA) ori a Deciziei Asociatului Unic, dupa caz;
  • conceperea si redactarea actului de detinere a spatiului (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de subinchiriere si altele);
  • redactarea declaraţiei pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 cu modificările şi completările ulterioare;
  • redactarea cererii-tip de inregistrare;
  • depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea certificatului de inregistrare a mentiunii.

Ce ne recomandă?

  • Seriozitate

    Seriozitate

  • Un deceniu experienta

    Un deceniu experiență

  • Referenti dedicati

    Referenți dedicati

  • Mii de clienti multumiti

    Mii de clienți multumiți

  • Numarul 1 in consiliere firme

    Numărul 1 in consiliere firme

  • Punctualitate

    Punctualitate

Apariții în presă

    Cine ne recomandă?

  • Andra Paraschivescu, PFA

    Andra Paraschivescu

    PFA

    Specialistii ActeFirma mi-au recomandat pentru...

    + citește mai mult
  • Florin Cojocea, Activ Informedia

    Florin Cojocea

    Administrator

    Am fost ajutati prompt si profesionist de catre un...

    + citește mai mult
  • Daniel Alin, Automatizari AG

    Daniel Alin

    Administrator

    Actefirma, o echipa de consultanti eficienti care,...

    + citește mai mult
  • Matei Malos, Home Finders

    Matei Malos

    General Manager

    ActeFirma, prin divizia de proprietate intelectuala,...

    + citește mai mult

Beneficiază

de experiența echipei noastre!




captcha

Deschidere punct de lucru

Punctul de lucru reprezinta un centru de activitate din structura unei firme care are un caracter fix sau permanent.

Asadar, punctul de lucru reprezinta de fapt spatiul, altul decat sediul social, unde firma urmeaza sa-si desfasoare activitatea economica, conform obiectului de activitate.

Punctul de lucru mai este cunoscut si sub denumirea de sediu secundar.

Orice firma poate infiinta un numar nelimitat de puncte de lucru, in orice judet al tarii, in acelasi judet unde are stabilit sediul social ori chiar in acelasi sector daca este vorba despre Bucuresti.

Pasi necesari infiintare punct de lucru

  • deschiderea unui punct de lucru are loc in baza unui contract de inchiriere sau a unui contract de comodat. In cazul in care contractul de inchiriere este incheiat cu o persoana fizica, acesta trebuie inregistrat de catre proprietar la administratia financiara (ANAF) pentru a fi luat in evidenta cu venitul din chirie. Inregistrarea contractului trebuie sa aiba loc inainte de declararea punctului de lucru la Registrul Comertului.
  • daca infiintarea punctului de lucru are loc intr-un aparatment, atunci este necesar acordul asociatiei de proprietari si a vecinilor direct afectati (sus/jos/stanga/dreapta

Durata punct de lucru

Declararea punctului de lucru se realizeaza pentru o perioada egala cu durata contractului ce sta la baza stabilirii sale. Cand durata contractului se va implini, punctul de lucru va figura ca fiind expirat si va fi necesara fie prelungirea valabilitatii punctului de lucru, fie inchiderea sa.

Etape deschidere punct de lucru firma Registrul Comertului

Iata ce pasi trebuie sa urmati pentru a inregistra la Registrul Comertului deschiderea unui nou punct de lucru:

  1. Incheierea contractului prin care se transmite folosinta asupra spatiului cu destinatia de punct de lucru/sediu secundar.
  2. Daca este cazul, obtinerea acordului vecinilor.
  3. Completarea intregului dosar de deschidere punct de lucru si depunerea la Registrul Comertului.
  4. Eliberarea actelor doveditoare se face in termen de 3 zile lucratoare de la depunere

Declarare deschidere punct de lucru la Administratia Financiara (ANAF)

1. In situatia in care la punctul de lucru sunt MAI PUTIN de 5 angajati:

In cazul in care la punctul de lucru isi vor desfasura activitatea mai putin de 5 salariati, trebuie depusa  doar o declaratie privind sediile secundare la Administratia Financiara in a carei raza teritoriala se afla domiciliul fiscal.

2. In situatia in care la punctul de lucru sunt MAI MULT de 5 angajati:

Daca la punctul de lucru isi vor desfasura activitatea minim 5 salariati, se va depune o Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru sediile secundare. Declaratia de inregistrare fiscala a punctului de lucru se completeaza cu ocazia primei inregistrari fiscale, iar declaratia de mentiuni se completeaza ori de cate ori se modifica datele declarate anterior.

In urma depunerii acestei declaratii, Administratia Finantelor Publice la care este arondat punctul de lucru cu minim cinci salariati va emite Certificat de inregistrare fiscala cu cod de inregistrare fiscala (CIF) pe punct de lucru, diferit de cel al firmei mama. In cazul punctului de lucru cu minim 5 salariati, firma mama are obligatia de a declara, in numele sediului secundar, impozitul pe venitul din salarii datorat de respectivul punct de lucru.

Autorizatii diverse

Ulterior infiintarii unui punct de lucru la ORC, in functie de activitatea desfasurata, este posibil sa fie necesare obtinerea unor avize si autorizatii suplimentare, precum: autorizatie de functionare eliberata de Primarie, autorizatiei de functionare eliberata de catre Autoritatea pentru Protectia Consumatorilor, autorizatie sanitara, autorizatie pentru furnizare de medicamente pentru nevoi speciale, autorizatiile de functionare în domeniul ingrijirilor la domiciliu, autorizarea farmaciilor si drogheriilor, autorizatii de transport, autorizatie de mediu etc.

Actele necesare in vederea inceperii demersurilor pentru infiintare punct de lucru:

  • act constitutiv ( copie )
  • carti de identitate  asociati/administratori (copie)
  • certificat de inregistrare in Registrul Comertului (copie)
  • dovada  care atesta dreptul de proprietate asupra spaţiului cu destinaţie de sediu secundar  (copie)
  • daca este cazul: avizul/acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari, in cazul in care noul sediu secundar va fi amplasat intr-un apartament de bloc sau alt imobil colectiv cu regim de locuinta – descarca