Pachet complet de Servicii
Societatea noastra va ofera servicii de asistenta si reprezentare in vederea indeplinirii tuturor demersurilor necesare pentru inregistrare si autorizare reprezentanta straina in Romania:
- asistenta si consultanta la obtinerea documentelor necesare pentru societatea straina
- conceperea si redactarea actului de detinere a spatiului (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de subinchiriere si altele)
- conceperea si redactarea procurii pentru seful de reprezentanta
- asistenta si reprezentarea pentru plata taxei de inregistrarea a reprezentantei
- asistenta si reprezentare in vederea obtinerii certificatului ce astesta plata taxei de inregistrare a reprezentantei
- asistenta si reprezentare in fata Ministerului Economiei in vederea inregistrarii si autorizarii reprezentantei
- asistenta si reprezentare in fata organului fiscal in vederea inregistrari fiscale a reprezentantei
Ce ne recomandă?
-
Seriozitate
-
Un deceniu experiență
-
Referenți dedicati
-
Mii de clienți multumiți
-
Numărul 1 in consiliere firme
-
Punctualitate
-
Florin Cojocea
Administrator
Am fost ajutati prompt si profesionist de catre un...
+ citește mai mult -
Patricia Niculae
Project Manager
Serviciile ActeFirma sunt ireprosabile. Recomand cu...
+ citește mai mult
Cine ne recomandă?
Deschidere reprezentanta firma straina in Romania are loc in conformitate cu prevederile art. 5 si 6 din Decretul-lege nr. 122/1990.
Inregistrare reprezentanta firma straina in Romania are ca rezultat efectuarea in numele societatii comerciale sau al organizaţiei economice străine numai a actelor juridice si activitati conforme cu obiectul de activitate stabilit prin autorizaţia de funcţionare eliberata de Ministerul Economiei si Comertului. Reprezentanţele şi personalul acestora îşi desfăşoară activitatea cu respectarea dispoziţiilor legale din România.
Astfel, deschiderea unei reprezentante prepsupune faptul ca aceasta nu poate desfasura activitate economica, nu poate avea venituri din activitati comerciale.
Procedura de autorizare pentru functionarea birourilor de reprezentanta în Romania a firmelor straine se parcurge la Ministerului Economiei
Cu privire la impozitare, orice persoană juridică străină care are o reprezentanţă autorizată să funcţioneze în România are obligaţia de a plăti un impozit anual, care este echivalentul în lei a sumei de 4.000 EUR, la cursul de schimb al pieţei valutare comunicat de BNR din ziua precedentă celei în care se efectuează plata.
Documente necesare inregistrare si autorizare reprezentanta straina in Romania:
- actul constitutiv al societatii straine (copie legalizata)
- extras din Registrul Comertului privind societatea straina (original)
- hotararea organului statutar al societatii straine privind deschiderea in Romania a reprezentantei (original)
- scrisoarea de bonitate bancara emisa de banca prin care societatea straina isi desfasoara activitatile curente
- procura prin care societatea straina imputerniceste seful de reprezenta (legalizata notarial)
- contractul de detinere al spatiului ce va avea destinatia de sediu a reprezentantei
- certificatul de plata care astesta achitarea taxei de inregistrare a reprezentantei in valoare de 1.200 USD, echivalent in lei
Durata de inregistrare a reprezentantei este de 30 de zile de la data depunerii dosarului complet la Ministerul Economiei.