1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Acordă o notă)
info

3

calendar

3 zile lucratoare

info Birocratie

Fără Birocrație

info pusculita

250 lei

info online

Online

Pachet complet de Servicii

Societatea noastra va ofera servicii de asistenta, intocmirea intregii documentatii si reprezentare in vederea indeplinirii tuturor demersurilor necesare pentru schimbare obiect de activitate principal la Oficiul Registrului Comertului, si anume:

  • conceperea si redactarea Hotararii Adunarii Generale a Asociatilor (hotararea AGA) ori a Deciziei Asociatului Unic conceperea si redactarea, dupa caz;
  • conceperea si redactarea actului constitutiv actualizat;
  • redactarea cererii-tip de inregistrare;
  • redactarea declaraţiei pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 cu modificările şi completările ulterioare;
  • depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea certificatului de inregistrare a mentiunii si a noului certificat de inregistrare.

Ce ne recomandă?

  • Seriozitate

    Seriozitate

  • Un deceniu experienta

    Un deceniu experiență

  • Referenti dedicati

    Referenți dedicati

  • Mii de clienti multumiti

    Mii de clienți multumiți

  • Numarul 1 in consiliere firme

    Numărul 1 in consiliere firme

  • Punctualitate

    Punctualitate

Apariții în presă

    Cine ne recomandă?

  • Daniel Alin, Automatizari AG

    Daniel Alin

    Administrator

    Actefirma, o echipa de consultanti eficienti care,...

    + citește mai mult
  • Matei Malos, Home Finders

    Matei Malos

    General Manager

    ActeFirma, prin divizia de proprietate intelectuala,...

    + citește mai mult
  • Patricia Niculae, Ripe Ideas

    Patricia Niculae

    Project Manager

    Serviciile ActeFirma sunt ireprosabile. Recomand cu...

    + citește mai mult
  • Andra Paraschivescu, PFA

    Andra Paraschivescu

    PFA

    Specialistii ActeFirma mi-au recomandat pentru...

    + citește mai mult

Beneficiază

de experiența echipei noastre!




Schimbare obiect principal de activitate

Asociatii pot hotari schimbarea obiectului principal de activitate atunci cand doresc sa initieze o noua activitate ce va detine preponderenta, dar legea instituie si o obligatie pentru acestia  de a modifica obiectul principal de activitate atunci cand una din activitatile secundare ajunge sa reprezinte peste 50% din volumul societatii.

Schimbarea obiectului principal de activitate poate interveni oricand pe parcursul functionarii societatii.

Schimbarea obiectului principal de activitate se poate realiza fie prin devenirea ca principala a unei activitati deja existente in domeniul secundar (si trecerea celei principale in secundar ori radierea acesteia), fie prin extinderea obiectului secundar cu o activitate noua care va deveni in acelasi timp pricipala (si desigur trecerea celei principale in secundar ori radierea acesteia).

Actele necesare in vederea intocmirii dosarului complet pentru schimbare obiect principal de activitate:

  • act constitutiv ( copie )
  • carti de identitate  asociati/administratori (copie)
  • certificat de inregistrare in Registrul Comertului (original)
  • certificat constatator emis in temeiul art. 17¹ alin. (1) lit. a) din Legea nr. 359/2004 emis initial pentru obiectele de activitate deja autorizate la sediul social, punctele de lucru ori in afara acestora (original, daca este cazul).