1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 voturi, media: 3,50 din 5)
info

3

calendar

3 zile lucratoare

info Birocratie

Fără Birocrație

info pusculita

De la 290 lei

info online

Online

Pachet complet de Servicii

Societatea noastra va ofera servicii de asistenta, reprezentare si atestarea documentelor, in vederea indeplinirii tuturor demersurilor necesare inregistrarii unei firme sala de fitness sau culturism, si anume:

  •  verificarea si rezervarea denumirii societatii ;
  •  conceperea, redactarea si atestarea actului constitutiv;
  • conceperea si redactarea actului de detinere a spatiului (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de subinchiriere si altele);
  • redactarea declaraţiei pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 cu modificările şi completările ulterioare;
  • conceperea, redactarea si atestarea declaratiei pe proprie raspundere, din care rezulta ca asociatii/administratorii indeplinesc conditiile legale prevazute de legislatia in vigoare pentru exercitarea calitatii de asociat/administrator in societate;
  • redactarea cererii de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si eliberarea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social;
  • redactarea cererii-tip de inregistrare;
  • consultanta privind optiunea fiscala si redactarea Anexei 1 privind vectorul fiscal
  • depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea certificat ului de inregistrare

Activitati specifice pentru avizare firma sala de fitness ori culturism:

  • consultanta specifica in vederea obtinerii avizelor necesare si a autorizatiei de functionare;
  • reprezentare in fataAgentiei Nationale Anti-doping;
  • intocmirea documentatiilor si reprezentarea in fata tuturor institutiilor si autoritatilor;
  • efectuarea demersurilor si mentinerea relatiei cu fiecare institutie in parte pe intreaga durata a procedurii de avizare si autorizare.

Ce ne recomandă?

  • Seriozitate

    Seriozitate

  • Un deceniu experienta

    Un deceniu experiență

  • Referenti dedicati

    Referenți dedicati

  • Mii de clienti multumiti

    Mii de clienți multumiți

  • Numarul 1 in consiliere firme

    Numărul 1 in consiliere firme

  • Punctualitate

    Punctualitate

Apariții în presă

    Cine ne recomandă?

  • Patricia Niculae, Ripe Ideas

    Patricia Niculae

    Project Manager

    Serviciile ActeFirma sunt ireprosabile. Recomand cu...

    + citește mai mult
  • Florin Cojocea, Activ Informedia

    Florin Cojocea

    Administrator

    Am fost ajutati prompt si profesionist de catre un...

    + citește mai mult
  • Andra Paraschivescu, PFA

    Andra Paraschivescu

    PFA

    Specialistii ActeFirma mi-au recomandat pentru...

    + citește mai mult
  • Daniel Alin, Automatizari AG

    Daniel Alin

    Administrator

    Actefirma, o echipa de consultanti eficienti care,...

    + citește mai mult

Beneficiază

de experiența echipei noastre!




Infiintarea unei firme sala de fitness sau de culturism presupune obtinerea unor avize si autorizatii necesare pentru a putea desfasura activitate.

Astfel, activitatea in salile de fitness sau de culturism  se  desfasoara pe baza unui certificat eliberat de Agentia Nationala Anti-Doping (ANAD), emis pentru o perioada de 3 ani.

In vederea eliberarii certificatului de functionare anti-doping, salile de fitness sau de culturism trebuie sa faca dovada detinerii de catre unul dintre angajatii acestora a atestatului de absolvire a cursului de instruire anti-doping, organizat de catre Agentia Nationala Anti-doping.

Documentele necesare obtinerii certificatului de functionare anti-doping sunt:

  • certificat unic de inregistrare sau a altui document echivalent stabilit prin actele normative in vigoare – copie;
  • actul constitutiv – copie;
  • certificat cazier judiciar al administratorului sau reprezentantilor;
  • declaratie pe propia raspundere a persoanei autorizate de catre persoana juridica prin care sa ateste ca datele prevazute in cererea depusa si in documentele anexate corespund realitatii si ca are la cunostiinta ca falsul în declaratii se pedepseste potrivit legii penale;
  • dovada achitarii taxei de autorizare in cuantum de 500 lei;
  • lista actualizata cu suplimente alimentare distribuite in sala, care va cuprinde urmatoarele specificatii (denumirea comerciala a produsului; denumirea societatii producatoare sau distribuitoare, lista ingredientelor, copia certificatului de notificare emis de institutia competenta);
  • copia atestatului de absolvire a cursului de instruire organizat de catre ANAD

Sunt interzise urmatoarele activitati a fi desfasurate in salile de fitness sau culturism:

  • comercializarea şi deţinerea substanţelor cu grad mare de risc;
  • comercializarea de suplimente alimentare care conţin substante dopante cu grad mare de risc, în salile de culturism si fitness;
  • comercializarea de suplimente alimentare care sunt contaminate cu substanţe dopante cu grad mare de risc, în salile de culturism si fitness, rezultate in urma analizelor de laborator;
  • in cazul condamnării definitive pentru o infractiune în legatura cu substante dopante cu grad mare de risc a unui angajat al persoanei juridice intreprinderii individuale autorizate sau a unui membru al întreprinderii familiale autorizate, in salile de culturism si fitness.

Documentele necesare in vederea intocmirii dosarului complet pentru infiintarea unei firme sala de fitness sau culturism sunt urmatoarele:

  • carti de identitate  asociati/administratori (copie)

  • dovada  care atestă dreptul de proprietate asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social  (copie) care poate consta in: contract vanzare-cumparare, contract de donatie, certificat de mostenitor, autorizatie de construire si proces verbal receptie etc.

  • daca este cazul: avizul/acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari, in cazul in care noul sediu va fi amplasat intr-un apartament de bloc sau alt imobil colectiv cu regim de locuinta – descarca formularul

  • dovezile privind efectuarea varsamintelor aporturilor subscrise de catre asociaţi la capitalul social;

  • specimenele de semnatura autentificate notarial ale reprezentanţilor societaţii (administratori).