Pachet complet de Servicii
Societatea noastra va ofera servicii de asistenta, reprezentare si atestarea documentelor in vederea indeplinirii tuturor demersurilor necesare inregistrare firma magazin online, si anume:
- verificarea si rezervarea denumirii societatii ;
- conceperea, redactarea si atestarea actului constitutiv;
- conceperea si redactarea actului de detinere a spatiului (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de subinchiriere si altele);
- redactarea declaraţiei pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 cu modificările şi completările ulterioare;
- conceperea, redactarea si atestarea declaratiei pe proprie raspundere, din care rezulta ca asociatii/administratorii indeplinesc conditiile legale prevazute de legislatia in vigoare pentru exercitarea calitatii de asociat/administrator in societate;
- redactarea cererii de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si eliberarea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social;
- redactarea cererii-tip de inregistrare;
- consultanta privind optiunea fiscala si redactarea Anexei 1 privind vectorul fiscal
- depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea certificat ului de inregistrare
Activitati specifice pentru avizare firma magazin online:
- consultanta specifica in vederea obtinerii avizelor necesare si a autorizatiei de functionare;
- reprezentare in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
- intocmirea documentatiilor si reprezentarea in fata tuturor institutiilor si autoritatilor;
- efectuarea demersurilor si mentinerea relatiei cu fiecare institutie in parte pe intreaga durata a procedurii de avizare si autorizare.
Ce ne recomandă?
-
Seriozitate
-
Un deceniu experiență
-
Referenți dedicati
-
Mii de clienți multumiți
-
Numărul 1 in consiliere firme
-
Punctualitate
-
Matei Malos
General Manager
ActeFirma, prin divizia de proprietate intelectuala,...
+ citește mai mult -
Patricia Niculae
Project Manager
Serviciile ActeFirma sunt ireprosabile. Recomand cu...
+ citește mai mult
Cine ne recomandă?
Vanzarea de produse, nealimentare sau chiar alimentare, a devenit din ce in ce mai prezenta si in mediul online.
Acest tip de vanzare se incadreaza in categoria vanzarilor prin metode la distanta, astfel incat atunci cand demarati o afacere in aceasta directie trebui sa aveti in vedere anumite prevederi legale obligatorii.
Magazinul online consta de fapt intr-un site in cadrul caruia vizitatorii pot achizitiona produse fara a mai fi necesara prezentarea acestora direct la sediul ori punctul de lucru al comerciantului. Plata se poate efectua tot online prin metode special securizate pentru plata cu cardul, dar clientii pot achita si numerar la livrarea cumparaturilor.
Viitorii detinatori de magazin online trebuie sa aiba in vedere faptul ca rebuie sa indeplineasca anumite conditii impuse de prevederile legale vigoare, cum ar fi: punerea la dispozitia clientului a datelor de contact reale ale comerciantului, respectiv numele, adresa, numarul de telefon si orele intre care poate fi contactat, marcile instrumentelor de plata acceptate s.a
Pentru desfasurarea activitatile de comert electronic este necesara o autorizatie eliberata de catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal intrucat societatea devine operator de date cu caracter personal in momentul in care sunt solicitate clientilor sa completeze formularul de inscriere in magazin in vederea finalizarii comenzii.
CONTACTEAZA-NE ACUM SI AFLA CE CONDITII TREBUIE SA INDEPLINESTI PENTRU MAGAZINUL TAU ONLINE! EVITA AMENZI MARI PRINT-UN SIMPLU APEL TELEFONIC!
Documentele necesare in vederea intocmirii dosarului complet pentru infiintare magazin online sunt urmatoarele:
-
carti de identitate asociati/administratori (copie)
-
dovada care atestă dreptul de proprietate asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social (copie) care poate consta in: contract vanzare-cumparare, contract de donatie, certificat de mostenitor, autorizatie de construire si proces verbal receptie etc.
-
daca este cazul: avizul/acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari, in cazul in care noul sediu va fi amplasat intr-un apartament de bloc sau alt imobil colectiv cu regim de locuinta – descarca formularul
-
dovezile privind efectuarea varsamintelor aporturilor subscrise de catre asociaţi la capitalul social;
-
specimenele de semnatura autentificate notarial ale reprezentanţilor societaţii (administratori).










