1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 voturi, media: 5,00 din 5)
info

3

calendar

3 zile lucratoare

info Birocratie

Fără Birocrație

info pusculita

De la 290 lei

info online

Online

Pachet complet de Servicii

Societatea noastra va ofera servicii de asistenta, reprezentare si atestarea documentelor in vederea indeplinirii tuturor demersurilor necesare inregistrare firma magazin online, si anume:

  •  verificarea si rezervarea denumirii societatii ;
  •  conceperea, redactarea si atestarea actului constitutiv;
  • conceperea si redactarea actului de detinere a spatiului (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de subinchiriere si altele);
  • redactarea declaraţiei pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 cu modificările şi completările ulterioare;
  • conceperea, redactarea si atestarea declaratiei pe proprie raspundere, din care rezulta ca asociatii/administratorii indeplinesc conditiile legale prevazute de legislatia in vigoare pentru exercitarea calitatii de asociat/administrator in societate;
  • redactarea cererii de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si eliberarea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social;
  • redactarea cererii-tip de inregistrare;
  • consultanta privind optiunea fiscala si redactarea Anexei 1 privind vectorul fiscal
  • depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea certificat ului de inregistrare

Activitati specifice pentru avizare firma magazin online:

  • consultanta specifica in vederea obtinerii avizelor necesare si a autorizatiei de functionare;
  • reprezentare in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
  • intocmirea documentatiilor si reprezentarea in fata tuturor institutiilor si autoritatilor;
  • efectuarea demersurilor si mentinerea relatiei cu fiecare institutie in parte pe intreaga durata a procedurii de avizare si autorizare.

Ce ne recomandă?

  • Seriozitate

    Seriozitate

  • Un deceniu experienta

    Un deceniu experiență

  • Referenti dedicati

    Referenți dedicati

  • Mii de clienti multumiti

    Mii de clienți multumiți

  • Numarul 1 in consiliere firme

    Numărul 1 in consiliere firme

  • Punctualitate

    Punctualitate

Apariții în presă

    Cine ne recomandă?

  • Matei Malos, Home Finders

    Matei Malos

    General Manager

    ActeFirma, prin divizia de proprietate intelectuala,...

    + citește mai mult
  • Daniel Alin, Automatizari AG

    Daniel Alin

    Administrator

    Actefirma, o echipa de consultanti eficienti care,...

    + citește mai mult
  • Florin Cojocea, Activ Informedia

    Florin Cojocea

    Administrator

    Am fost ajutati prompt si profesionist de catre un...

    + citește mai mult
  • Andra Paraschivescu, PFA

    Andra Paraschivescu

    PFA

    Specialistii ActeFirma mi-au recomandat pentru...

    + citește mai mult

Beneficiază

de experiența echipei noastre!




Vanzarea de produse, nealimentare sau chiar alimentare, a devenit din ce in ce mai prezenta si in mediul online.

Acest tip de vanzare se incadreaza in categoria vanzarilor prin metode la distanta, astfel incat atunci cand demarati o afacere in aceasta directie trebui sa aveti in vedere anumite prevederi legale obligatorii.

Magazinul online consta de fapt intr-un site in cadrul caruia vizitatorii pot achizitiona produse fara a mai fi necesara prezentarea acestora direct la sediul ori punctul de lucru al comerciantului. Plata se poate efectua tot online prin metode special securizate pentru plata cu cardul, dar clientii pot achita si numerar la livrarea cumparaturilor.

Viitorii detinatori de magazin online trebuie sa aiba in vedere faptul ca rebuie sa indeplineasca anumite conditii impuse de prevederile legale vigoare, cum ar fi: punerea la dispozitia clientului a datelor de contact reale ale comerciantului, respectiv numele, adresa, numarul de telefon si orele intre care poate fi contactat, marcile instrumentelor de plata acceptate s.a

Pentru desfasurarea activitatile de comert electronic este necesara o autorizatie eliberata de catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal intrucat societatea devine operator de date cu caracter personal in momentul in care sunt solicitate clientilor sa completeze formularul de inscriere in magazin in vederea finalizarii comenzii.

CONTACTEAZA-NE ACUM SI AFLA CE CONDITII TREBUIE SA INDEPLINESTI PENTRU MAGAZINUL TAU ONLINE! EVITA AMENZI MARI PRINT-UN SIMPLU APEL TELEFONIC!

Documentele necesare in vederea intocmirii dosarului complet pentru infiintare magazin online sunt urmatoarele:

  • carti de identitate  asociati/administratori (copie)

  • dovada  care atestă dreptul de proprietate asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social  (copie) care poate consta in: contract vanzare-cumparare, contract de donatie, certificat de mostenitor, autorizatie de construire si proces verbal receptie etc.

  • daca este cazul: avizul/acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari, in cazul in care noul sediu va fi amplasat intr-un apartament de bloc sau alt imobil colectiv cu regim de locuinta – descarca formularul

  • dovezile privind efectuarea varsamintelor aporturilor subscrise de catre asociaţi la capitalul social;

  • specimenele de semnatura autentificate notarial ale reprezentanţilor societaţii (administratori).