Pachet complet de Servicii
Societatea noastra va ofera servicii de asistenta, reprezentare si atestarea documentelor, in vederea indeplinirii tuturor demersurilor necesare inregistrare gradinita, si anume:
- verificarea si rezervarea denumirii societatii ;
- conceperea, redactarea si atestarea actului constitutiv;
- conceperea si redactarea actului de detinere a spatiului (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de subinchiriere si altele);
- redactarea declaraţiei pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 cu modificările şi completările ulterioare;
- conceperea, redactarea si atestarea declaratiei pe proprie raspundere, din care rezulta ca asociatii/administratorii indeplinesc conditiile legale prevazute de legislatia in vigoare pentru exercitarea calitatii de asociat/administrator in societate;
- redactarea cererii de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si eliberarea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social;
- redactarea cererii-tip de inregistrare;
- consultanta privind optiunea fiscala si redactarea Anexei 1 privind vectorul fiscal
- depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea certificat ului de inregistrare
Activitati specifice pentru avizare gradinita:
- consultanta specifica in vederea obtinerii avizelor necesare si a autorizatiei de functionare;
- reprezentare in fata Primariei, a Serviciului Pompieri, a Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara si Pentru Siguranta Alimentelor si a Agentiei Romane de Asigurare a Calitatii in Invatamantul Preuniversitar;
- intocmirea documentatiilor si reprezentarea in fata tuturor institutiilor si autoritatilor;
- efectuarea demersurilor si mentinerea relatiei cu fiecare institutie in parte pe intreaga durata a procedurii de avizare si autorizare.
Ce ne recomandă?
-
Seriozitate
-
Un deceniu experiență
-
Referenți dedicati
-
Mii de clienți multumiți
-
Numărul 1 in consiliere firme
-
Punctualitate
-
Matei Malos
General Manager
ActeFirma, prin divizia de proprietate intelectuala,...
+ citește mai mult -
Patricia Niculae
Project Manager
Serviciile ActeFirma sunt ireprosabile. Recomand cu...
+ citește mai mult -
Florin Cojocea
Administrator
Am fost ajutati prompt si profesionist de catre un...
+ citește mai mult
Cine ne recomandă?
Gradinita este o institutie de invatamant pre-scolar care are ca principal obiect de activitate ingrijirea si educarea copiilor cu varsta cuprinsa de regula intre 3 si 6 ani, cu ajutorul unui personal calificat si a unor echipamente educationale adecvate.
Pentru desfasurarea activitatilor specifice gradinitei, intreprinzatorul trebuie sa parcurga mai multe etape de avizare/autorizare.
Prima etapa de autorizare a unei gradinite este autorizarea de functionare provizorie care constituie actul de infiintare a unitatii de invatamant, iar a doua etapa de avizare a unei gradinite este acreditarea, pentru care se depune documentatia la ARACIP la cel mult doi ani de la absolvirea primei promotii/primului ciclu de scolarizare a unitatii de invatamant Autorizate.
Dupa acreditare, organizatiile furnizoare de educatie se supun procedurii de evaluare periodica.
Pentru activitatile de invatamant, trebuie urmarita si respectata programa Ministerului Educatiei, aceasta avand incluse obligatoriu, urmatoarele: educarea cognitiva prin educarea limbajului, activitate matematica, cunoasterea mediului, educatie socio-afectiva prin educatie pentru societate, educatie estetico-artistica prin activitate artistico-plastica si educatie muzicala, educatie psiho-motorie si fizica prin activitate practica si educatie fizica.
Activitatile complementare cuprind limbi straine, educatie sanitara, educatie rutiera, activitati creative si de indemanare. Gradinitele private au insa si programe optionale, precum lectii de balet, karate, tenis de camp, inot, cor, pian, dans sportiv, initiere calculator.
Activitatile extracuriculare cuprind vizite la muzeu, la teatru, la circ, vizite la gradina zoologica sau la gradina botanica, serbari, excursii si tabere tematice.
Documentele necesare in vederea intocmirii dosarului complet pentru infiintarea unei gradinite sunt urmatoarele:
-
carti de identitate asociati/administratori (copie)
-
dovada care atestă dreptul de proprietate asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social (copie) care poate consta in: contract vanzare-cumparare, contract de donatie, certificat de mostenitor, autorizatie de construire si proces verbal receptie etc.
-
daca este cazul: avizul/acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari, in cazul in care noul sediu va fi amplasat intr-un apartament de bloc sau alt imobil colectiv cu regim de locuinta – descarca formularul
-
dovezile privind efectuarea varsamintelor aporturilor subscrise de catre asociaţi la capitalul social;
-
specimenele de semnatura autentificate notarial ale reprezentanţilor societaţii (administratori).

(3 voturi, media:
4,67 din









