Pachet complet de Servicii
Societatea noastra va ofera servicii de asistenta, reprezentare si atestarea documentelor, in vederea indeplinirii tuturor demersurilor necesare inregistrare firma de transport rutier de marfa, si anume:
- verificarea si rezervarea denumirii societatii ;
- conceperea, redactarea si atestarea actului constitutiv;
- conceperea si redactarea actului de detinere a spatiului (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de subinchiriere si altele);
- redactarea declaraţiei pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 cu modificările şi completările ulterioare;
- conceperea, redactarea si atestarea declaratiei pe proprie raspundere, din care rezulta ca asociatii/administratorii indeplinesc conditiile legale prevazute de legislatia in vigoare pentru exercitarea calitatii de asociat/administrator in societate;
- redactarea cererii de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si eliberarea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social;
- redactarea cererii-tip de inregistrare;
- consultanta privind optiunea fiscala si redactarea Anexei 1 privind vectorul fiscal
- depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea certificat ului de inregistrare
Activitati specifice pentru avizare firma transport rutier de marfa:
- consultanta specifica in vederea obtinerii avizelor necesare si a autorizatiei de functionare;
- reprezentare in fata Autoritatii Rutiere Romane;
- intocmirea documentatiilor si reprezentarea in fata tuturor institutiilor si autoritatilor;
- efectuarea demersurilor si mentinerea relatiei cu fiecare institutie in parte pe intreaga durata a procedurii de avizare si autorizare.
Ce ne recomandă?
-
Seriozitate
-
Un deceniu experiență
-
Referenți dedicati
-
Mii de clienți multumiți
-
Numărul 1 in consiliere firme
-
Punctualitate
-
Matei Malos
General Manager
ActeFirma, prin divizia de proprietate intelectuala,...
+ citește mai mult -
Patricia Niculae
Project Manager
Serviciile ActeFirma sunt ireprosabile. Recomand cu...
+ citește mai mult -
Florin Cojocea
Administrator
Am fost ajutati prompt si profesionist de catre un...
+ citește mai mult
Cine ne recomandă?
Transportul rutier de marfa este transportul efectuat pe baza de contract, contra plata, de catre operatorii de transport rutier care detin in proprietate sau cu orice alt titlu vehicule rutiere.
Pentru dobandirea calitatii de operator de transport rutier trebuie indeplinite mai multe conditii.
Conditii necesare pentru a obtine licenta de transport de marfa de catre Autoritatea Rutiera Romana (ARR):
- onorabilitate – persoana desemnata nu a fost condamnata pentru infractiuni grave
- capacitate financiara – conditia de capacitate financiara se considera ca fiind indeplinita numai daca operatorul de transport rutier dispune de un nivel financiar de 9.000 EURO pentru primul autovehicul rutier si 5.000 EURO pentru urmatoarele;
- competenta profesionala – pentru a indeplini conditia de competenta profesionala persoana desemnata trebuie sa fie titulara a unui certificat de pregatire profesionala, eliberat de catre autoritatea competenta si sa indeplineasca urmatoarele conditii:
– dovada ca are calitatea de angajat
– decizie de numire
– cazier judiciar (in original)
– aviz medical (in original)
– aviz psihologic
– certificat de pregatire profesionala
Chiar daca desfasurati transportul rutier in cont propriu, fara incasarea unui tarif sau a echivalentului in natura ori in servicii al acestuia, activitatea de transport fiind o activitate secundara sau suplimentara celorlalte activitati ale firmei si marfurile transportate sunt proprietatea dvs. ori au fost vandute, cumparate sau inchiriate, si in aceasta situatie aveti nevoie de certificat de transport in nume propriu.
Documentele necesare in vederea intocmirii dosarului complet pentru infiintarea unei firme de transport rutier de marfa sunt urmatoarele:
-
carti de identitate asociati/administratori (copie)
-
dovada care atestă dreptul de proprietate asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social (copie) care poate consta in: contract vanzare-cumparare, contract de donatie, certificat de mostenitor, autorizatie de construire si proces verbal receptie etc.
-
daca este cazul: avizul/acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari, in cazul in care noul sediu va fi amplasat intr-un apartament de bloc sau alt imobil colectiv cu regim de locuinta – descarca formularul
-
dovezile privind efectuarea varsamintelor aporturilor subscrise de catre asociaţi la capitalul social;
-
specimenele de semnatura autentificate notarial ale reprezentanţilor societaţii (administratori).










