1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (9 voturi, media: 3,78 din 5)
info

3

calendar

3 zile lucratoare

info Birocratie

Fără Birocrație

info pusculita

De la 290 lei

info online

Online

Pachet complet de Servicii

Societatea noastra va ofera servicii de  asistenta, reprezentare si atestarea documentelor, in vederea indeplinirii tuturor demersurilor necesare inregistrare firma de servicii ingrijire medicala la domiciliu, si anume:

  •  verificarea si rezervarea denumirii societatii ;
  •  conceperea, redactarea si atestarea actului constitutiv;
  • conceperea si redactarea actului de detinere a spatiului (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de subinchiriere si altele);
  • redactarea declaraţiei pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 cu modificările şi completările ulterioare;
  • conceperea, redactarea si atestarea declaratiei pe proprie raspundere, din care rezulta ca asociatii/administratorii indeplinesc conditiile legale prevazute de legislatia in vigoare pentru exercitarea calitatii de asociat/administrator in societate;
  • redactarea cererii de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si eliberarea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social;
  • redactarea cererii-tip de inregistrare;
  • consultanta privind optiunea fiscala si redactarea Anexei 1 privind vectorul fiscal
  • depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea certificat ului de inregistrare

Activitati specifice pentru avizare firma de servicii ingrijire medicala la domiciliu:

  • consultanta specifica in vederea obtinerii avizelor necesare si a autorizatiei de functionare;
  • reprezentare in fata Ministerului Sanatatii;
  • intocmirea documentatiilor si reprezentarea in fata tuturor institutiilor si autoritatilor;
  • efectuarea demersurilor si mentinerea relatiei cu fiecare institutie in parte pe intreaga durata a procedurii de avizare si autorizare.

Ce ne recomandă?

  • Seriozitate

    Seriozitate

  • Un deceniu experienta

    Un deceniu experiență

  • Referenti dedicati

    Referenți dedicati

  • Mii de clienti multumiti

    Mii de clienți multumiți

  • Numarul 1 in consiliere firme

    Numărul 1 in consiliere firme

  • Punctualitate

    Punctualitate

Apariții în presă

    Cine ne recomandă?

  • Daniel Alin, Automatizari AG

    Daniel Alin

    Administrator

    Actefirma, o echipa de consultanti eficienti care,...

    + citește mai mult
  • Andra Paraschivescu, PFA

    Andra Paraschivescu

    PFA

    Specialistii ActeFirma mi-au recomandat pentru...

    + citește mai mult
  • Patricia Niculae, Ripe Ideas

    Patricia Niculae

    Project Manager

    Serviciile ActeFirma sunt ireprosabile. Recomand cu...

    + citește mai mult
  • Florin Cojocea, Activ Informedia

    Florin Cojocea

    Administrator

    Am fost ajutati prompt si profesionist de catre un...

    + citește mai mult

Beneficiază

de experiența echipei noastre!




Prin ingrijire medicala la domiciliu se intelege orice activitate de ingrijire medicala prestata de personal specializat, la domiciliul pacientului, care contribuie la imbunatatirea starii de bine a acestuia din punct de vedere fizic si psihic.Ingrijirea la domiciliu se efectueaza numai la indicatia medicilor.

Fiind o activitate medicala, pentru desfasurarea acesteia trebuie indeplinite anumite conditii specifice.

Conditii de autorizare a firmei care presteaza servicii de ingrijire la domiciliu de catre Ministerul Sanatatii:

  • concordanta dintre obiectivele ce urmeaza a fi realizate de furnizorii de ingrijiri la domiciliu si necesitatile si prioritatile comunitatii;
  • existenta in statutul legal de infiintare a mentiunilor exprese privind furnizarea de ingrijiri la domiciliu ca obiect unic de activitate (cod CAEN 8690 –  Alte activitati referitoare la sanatatea umana )
  • existenta unei echipe capabile sa sustina activitatile cuprinse in pachetul de servicii, formata din persoane care detin diploma (certificat de absolvire) si autorizatie de libera practica, obtinute in conditiile legii;
  • existenta fisei postului pentru fiecare persoana angajata, cu precizarea nivelului de pregatire, a competentelor si a atributiilor;
  • existenta unui sediu autorizat de directia de sanatate publica teritoriala;
  • existenta spatiilor pentru pastrarea si accesarea documentelor medicale (baza de date, fise medicale, arhiva);
  • dotare care sa permita realizarea obiectivelor propuse – mobilier corespunzator functionarii ca dispecerat, mijloace de comunicare, echipamente, truse medicale, produse farmaceutice si altele asemenea.

Documentele necesare in vederea intocmirii dosarului complet pentru infiintarea unei firme de servicii  ingrijire medicala la domiciliu sunt urmatoarele:

  • carti de identitate  asociati/administratori (copie)

  • dovada  care atestă dreptul de proprietate asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social  (copie) care poate consta in: contract vanzare-cumparare, contract de donatie, certificat de mostenitor, autorizatie de construire si proces verbal receptie etc.

  • daca este cazul: avizul/acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari, in cazul in care noul sediu va fi amplasat intr-un apartament de bloc sau alt imobil colectiv cu regim de locuinta – descarca formularul

  • dovezile privind efectuarea varsamintelor aporturilor subscrise de catre asociaţi la capitalul social;

  • specimenele de semnatura autentificate notarial ale reprezentanţilor societaţii (administratori).