1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 voturi, media: 5,00 din 5)
info

3

calendar

3 zile lucratoare

info Birocratie

Fără Birocrație

info pusculita

De la 290 lei

info online

Online

Pachet complet de Servicii

Societatea noastra va ofera servicii de  asistenta, reprezentare si atestarea documentelor  in vederea indeplinirii tuturor demersurilor necesare inregistrare societate expertiza contabila la Oficiul Registrului Comertului, si anume:

  •  verificarea si rezervarea denumirii societatii ;
  •  conceperea, redactarea si atestarea actului constitutiv;
  • conceperea si redactarea actului de detinere a spatiului (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de subinchiriere si altele);
  • redactarea declaraţiei pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 cu modificările şi completările ulterioare;
  • conceperea, redactarea si atestarea declaratiei pe proprie raspundere, din care rezulta ca asociatii/administratorii indeplinesc conditiile legale prevazute de legislatia in vigoare pentru exercitarea calitatii de asociat/administrator in societate;
  • redactarea cererii de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si eliberarea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social;
  • redactarea cererii-tip de inregistrare;
  • consultanta privind optiunea fiscala si redactarea Anexei 1 privind vectorul fiscal
  • depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea certificat ului de inregistrare

Ce ne recomandă?

  • Seriozitate

    Seriozitate

  • Un deceniu experienta

    Un deceniu experiență

  • Referenti dedicati

    Referenți dedicati

  • Mii de clienti multumiti

    Mii de clienți multumiți

  • Numarul 1 in consiliere firme

    Numărul 1 in consiliere firme

  • Punctualitate

    Punctualitate

Apariții în presă

    Cine ne recomandă?

  • Andra Paraschivescu, PFA

    Andra Paraschivescu

    PFA

    Specialistii ActeFirma mi-au recomandat pentru...

    + citește mai mult
  • Florin Cojocea, Activ Informedia

    Florin Cojocea

    Administrator

    Am fost ajutati prompt si profesionist de catre un...

    + citește mai mult
  • Daniel Alin, Automatizari AG

    Daniel Alin

    Administrator

    Actefirma, o echipa de consultanti eficienti care,...

    + citește mai mult
  • Patricia Niculae, Ripe Ideas

    Patricia Niculae

    Project Manager

    Serviciile ActeFirma sunt ireprosabile. Recomand cu...

    + citește mai mult

Beneficiază

de experiența echipei noastre!




Societatea de expertiza contabila este societatea care desfasoara in principal activitati de evidenta contabila si care este autorizata in acest sens de catre organismele abilitate.

In conformitate cu art. 9 din Ordonanta nr. 65 din 1994mai multe conditii trebuie indeplinite pentru ca o societate sa fie autorizata sa desfasoare activitati de expertiza contabila.

Conditii de autorizare a unei societati de expertiza contabila

  • societatea sa aiba ca obiect de activitate exercitarea profesiei de expert contabil si/sau de contabil autorizat – cod CAEN principal 6920 Activitati de contabilitate si audit financiar ; consultanta in domeniul fiscal;
  • majoritatea actionarilor sau asociatilor sa fie experti contabili/contabili autorizati si sa detina majoritatea actiunilor sau a partilor sociale (minim 51% din capitalul social) si totodata administratorul/consiliul de administratie al societatii sa fie ales, in majoritate, dintre actionarii sau asociatii membri ai Corpului;
  • actiunile sa fie nominative si orice nou asociat sau actionar sa fie admis de adunarea generala;
  • obiectul de activitate al unei societati de expertiza contabila poate sa cuprinda pe langa clasa CAEN 6920 – “Activitati de contabilitate si audit financiar consultanta in domeniul fiscal” si activitati din clasele CAEN, potrivit celor mentionate in lista CAEN.

Etape infiintare societate de expertiza contabila

Autorizarea societatii de expertiza contabila parcurge doua etape, o etapa preliminara, prealabila infiintarii societatii in Registrul Comertului si o etapa ulterioara constituirii.

Etapa I – inainte de constituirea societatii

Inainte de constituirea societatii, Corpul Expertilor Contabili si a Contabililor Autorizati in Romania (CECCAR) elibereaza un aviz prealabil favorabil privind infiintarea societatii, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor mentionate anterior.

Documente necesare eliberarii avizului prealabil CECCAR

  • actul constitutiv al societatii – original;
  • dovada privind verificarea si rezervarea denumirii – copie si original;
  • carnetul de membru CECCAR al asociatului majoritar/administratorului vizat pe anul in curs – copie.

Durata de eliberare a avizului este de o zi lucratoare.

Etapa II – dupa constituirea societatii

Ulterior infiintarii societatii de expertiza contabila este necesara inscrierea acestia in Tabloul Corpului Expertilor Contabili si a Contabililor Autorizati in Romania si implicit obtinerea avizului de functionare eliberat de catre CECCAR.

Documente necesare inscrierii socieatatii de expertiza contabila in Tabloul CECCAR

  • certificatul de inregistrare in Registrul Comertului – original si copie
  • actul constitutiv al societatii – original si copie
  • certificatul constatator de autorizare eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului – original si copie
  • rezolutia de infiintare a societatii eliberata de Directorul/Persoana Desemnata Oficiul Registrului Comertului;
  • declaratia pe proprie raspundere a administratorului privind cazierul judiciar – descarca
  • cererea de inscriere – descarca
  • declaratia privind functionarea societatii de expertiza contabila/contabilitate – descarca
  • fisa pentru societati comerciale completate de reprezentantul legal al societatii – descarca
  • dovada achitării taxei de inscriere în Tabloul Corpului a societatii (180 EUR)
  • copie a carnetului de membru CECCAR al reprezentantului legal.