1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 voturi, media: 3,83 din 5)
info

3

calendar

3 zile lucratoare

info Birocratie

Fără Birocrație

info pusculita

De la 290 de lei

info online

Online

Pachet complet de Servicii

Societatea noastra va ofera servicii de asistenta, reprezentare si atestarea documentelor, in vederea indeplinirii tuturor demersurilor necesare inregistrare casa de amanet la Oficiul Registrului Comertului, si anume:

  •  verificarea si rezervarea denumirii societatii ;
  • conceperea, redactarea si atestarea actului constitutiv;
  • conceperea si redactarea actului de detinere a spatiului (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de subinchiriere si altele);
  • redactarea declaraţiei pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 cu modificările şi completările ulterioare;
  • conceperea, redactarea si atestarea declaratiei pe proprie raspundere, din care rezulta ca asociatii/administratorii indeplinesc conditiile legale prevazute de legislatia in vigoare pentru exercitarea calitatii de asociat/administrator in societate;
  • redactarea cererii de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si eliberarea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social;
  • redactarea cererii-tip de inregistrare;
  • consultanta privind optiunea fiscala si redactarea Anexei 1 privind vectorul fiscal
  • depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea certificat ului de inregistrare.

Activitati specifice pentru case de amanet:

  • consultanta specifica in vederea obtinerii avizelor necesare si a autorizatiei de functionare;
  • reprezentare in vederea inscrierii in Registrul de evidenta tinut de Banca Nationala a Romaniei;
  • intocmirea documentatiilor si reprezentarea in fata tuturor institutiilor si autoritatilor;
  • efectuarea demersurilor si mentinerea relatiei cu fiecare institutie in parte pe intreaga durata a procedurii de avizare si autorizare.

Ce ne recomandă?

  • Seriozitate

    Seriozitate

  • Un deceniu experienta

    Un deceniu experiență

  • Referenti dedicati

    Referenți dedicati

  • Mii de clienti multumiti

    Mii de clienți multumiți

  • Numarul 1 in consiliere firme

    Numărul 1 in consiliere firme

  • Punctualitate

    Punctualitate

Apariții în presă

    Cine ne recomandă?

  • Patricia Niculae, Ripe Ideas

    Patricia Niculae

    Project Manager

    Serviciile ActeFirma sunt ireprosabile. Recomand cu...

    + citește mai mult
  • Matei Malos, Home Finders

    Matei Malos

    General Manager

    ActeFirma, prin divizia de proprietate intelectuala,...

    + citește mai mult
  • Daniel Alin, Automatizari AG

    Daniel Alin

    Administrator

    Actefirma, o echipa de consultanti eficienti care,...

    + citește mai mult
  • Andra Paraschivescu, PFA

    Andra Paraschivescu

    PFA

    Specialistii ActeFirma mi-au recomandat pentru...

    + citește mai mult

Beneficiază

de experiența echipei noastre!




Societatea de amanet este acea entitate care are ca obiect principal de activitate acordarea de credite cu primire de bunuri spre pastrare, respectiv amanetare.

Pot face obiectul unui contract de amanet incheiat cu o casa de amanet obiecte mobile care se afla in intrebuintare precum: haine, tacamuri, mobila electrocasice, autoturisme etc; obiecte pretioase: giuvaere, pietre, aur, argint, metale pretioase si alte pietre scumpe.

Nu vor putea fi amanetate: efectele consacrate cultului religios, obiectele de echipament si armament ale militarilor, obiectele prevazute cu marca unui stabiliment public, sculele lucratorilor, obiectele supuse la pericol de foc sau explozie, precum si efecte deteriorante, efectele lesne de sfaramat sau supuse stricaciunii, obiectele despre care se stie sau se presupune ca sunt furate.

Conditii pentru infiintarea unei case de amanet

  • obiect unic si principal de activitate constand in CAEN 6522 – Alte activitati de creditare;
  • capital social minim 200 lei;
  • nu vor putea detine calitatea de asociat ori administrator persoanele impotriva carora au fost pronuntate hotarari definitive de condamnare pentru infractiuni de coruptie, spalare de bani, inselaciune, infractiuni contra patrimoniului, abuz in serviciu, luare sau dare de mita, fals si uz de fals, deturnare de fonduri, evaziune fiscala, primirea de foloase necuvenite, trafic de influenta, marturie mincinoasa ori alte fapte penale;
  • obligativitatea inscrierii in Registrul de evidenta tinut la Banca Nationala a Romaniei;
  • obligativitatea obtinerii unei autorizatii pentru operatiuni cu metale pretioase si pietre pretioase.

Documente necesare inregistrare casa de amanet in Registrul de Evidetna tinut de Banca Nationala a Romaniei

  • declaratie pe propria raspundere completata si semnata de administratorul societatii conform careia acesta nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 16 din Legea nr. 93/2009 privind instituţiile financiare nebancare sau in alta situatie de incompatibilitate prevazuta de legislatia în vigoare;
  • copie a actului de identitate pentru fiecare dintre conducatori, a carei conformitate cu originalul va fi certificată de posesorul  actului de identitate;
  • copia actului constitutiv al societatii;
  •  copia certificatului de înmatriculare in Registrul Comertului.

Documente necesare pentru autorizare la Autoritatea pentru Protectia Consumatorilor

  • copia certificata pentru conformitate cu originalul a certificatului unic de inregistrare sau a altui document echivalent stabilit prin actele normative în vigoare;
  • certificatul de cazier judiciar al administratorilor sau conducatorilor;
  • declaraţia pe propria raspundere a persoanei autorizate de catre persoana juridica sa semneze cererea, prin care se atesta ca datele prevazute în aceasta si in documentele anexate corespund realitatii si ca are la cunostinta că falsul în declaratii se pedepseşte potrivit legii penale;
  • avizul eliberat de organizatiile patronale legal constituite, care sa ateste ca sediile secundare sunt organizate si dotate corespunzator specificatiilor operatiunilor desfasurate si, dupa caz, ca personalul utilizat este calificat în domeniu;
  • copia certificata pentru conformitate cu originalul a actului constitutiv al societatii si, dupa caz, a actelor modificatoare ale acestuia, din care sa rezulte ca desfasoara activitati cu metale pretioase si cu pietre pretioase;
  • dovada achitarii taxelor de autorizare de 400 RON /operatiune.