1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 voturi, media: 5,00 din 5)
info

3

calendar

3 zile lucratoare

info Birocratie

Fără Birocrație

info pusculita

De la 290 lei

info online

Online

Pachet complet de Servicii

Societatea noastra va ofera servicii de asistenta, reprezentare si atestarea documentelor, in vederea indeplinirii tuturor demersurilor necesare inregistrare firma agent de asigurare la Oficiul Registrului Comertului, si anume:

  •  verificarea si rezervarea denumirii societatii;
  •  conceperea, redactarea si atestarea actului constitutiv;
  • conceperea si redactarea actului de detinere a spatiului (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de subinchiriere si altele);
  • redactarea declaraţiei pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 cu modificările şi completările ulterioare;
  • conceperea, redactarea si atestarea declaratiei pe proprie raspundere, din care rezulta ca asociatii/administratorii indeplinesc conditiile legale prevazute de legislatia in vigoare pentru exercitarea calitatii de asociat/administrator in societate;
  • redactarea cererii de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si eliberarea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social;
  • redactarea cererii-tip de inregistrare;
  • consultanta privind optiunea fiscala si redactarea Anexei 1 privind vectorul fiscal
  • depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea certificat ului de inregistrare

 

Ce ne recomandă?

  • Seriozitate

    Seriozitate

  • Un deceniu experienta

    Un deceniu experiență

  • Referenti dedicati

    Referenți dedicati

  • Mii de clienti multumiti

    Mii de clienți multumiți

  • Numarul 1 in consiliere firme

    Numărul 1 in consiliere firme

  • Punctualitate

    Punctualitate

Apariții în presă

    Cine ne recomandă?

  • Patricia Niculae, Ripe Ideas

    Patricia Niculae

    Project Manager

    Serviciile ActeFirma sunt ireprosabile. Recomand cu...

    + citește mai mult
  • Matei Malos, Home Finders

    Matei Malos

    General Manager

    ActeFirma, prin divizia de proprietate intelectuala,...

    + citește mai mult
  • Daniel Alin, Automatizari AG

    Daniel Alin

    Administrator

    Actefirma, o echipa de consultanti eficienti care,...

    + citește mai mult
  • Florin Cojocea, Activ Informedia

    Florin Cojocea

    Administrator

    Am fost ajutati prompt si profesionist de catre un...

    + citește mai mult

Beneficiază

de experiența echipei noastre!




Agentul de asigurare este persoana fizica sau juridica imputernicita, in baza autorizarii unui asigurator ori reasigurator, sa incheie in numele si in contul asiguratorului sau reasiguratorului, contracte de asigurare ori de reasigurare cu tertii, conform conditiilor stipulate in contractul de mandat incheiat, fara sa aiba calitatea de asigurator/reasigurator, broker de asigurare si/sau de reasigurare.

Conditii infiintare firma agent de asigurari prevazute pentru inregistrare:

  • denumirea societatii trebuie sa contina sintagma   “Agent de asigurare”;
  • obiect unic de activitate – COD CAEN 6622 Agent de asigurare;
  • autorizarea obiectului de activitate 6622 agent de asigurare, pentru infiintarea firmei de agenti de asigurare poate fi facuta fie la sediu, fie la punct de lucru sau la terti.

Conditii infiintare firma agent de asigurari care trebuie indeplinite dupa inregistrare:

  • in conformitate Lege 32_2000_privind activitatea si supravegherea intermediarilor in asigurari si reasigurari, o persoană fizică sau juridică poate desfăşura o activitate ca agent de asigurare, dacă deţine o autorizaţie valabilă, scrisă, din partea unui asigurător, denumită în prezenta lege contract de agent, pentru a acţiona în numele acestuia.
  • un agent de asigurare trebuie să aibă în vigoare un contract de asigurare de răspundere civilă, a cărui valoare să reprezinte 75% din cea prevăzută la art. 35 alin. (5) lit. c) (- c) să aibă în vigoare un contract de asigurare de răspundere civilă, a cărui valoare trebuie să fie în concordantă cu prevederile normelor emise în aplicarea prezentei legi, care, după data dobândirii de către România a statutului de stat membru, să fie valabil pe întreg teritoriul Uniunii Europene si al statelor apartinând Spatiului Economic European; – c1) valoarea contractului de asigurare de răspundere civilă, prevăzut la lit. c), va fi actualizată periodic, prin norme emise în aplicarea prezentei legi si în conformitate cu dispozitiile legislatiei europene în materie.)
  • agentul de asigurare să nu fi fost declarat anterior în faliment şi să nu facă obiectul unei proceduri de reorganizare judiciară şi/sau de faliment la data solicitării autorizării;
  • agentii de asigurare solicitanti  se bucure de o bună reputaţie;
  • asociaţii, acţionarii  firmelor agenti de asigurari semnificativi, precum şi persoanele semnificative, după caz, să nu aibă cazier judiciar pentru infracţiuni contra patrimoniului sau pentru infracţiuni prevăzute de legislaţia financiar-fiscală;
  • conducatorul executiv al agentului de asigurare să îndeplinească condiţiile privind pregatirea şi experienţa necesare pentru a deţine această funcţie, conform normelor Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor.
  • dupa infiintarea firmei un agent de asigurare Are obligatia de a se inregistra in Registrul Agentilor de Asigurare;
  • un agent de asigurare persoană fizică sau juridică nu poate intermedia aceleaşi clase de asigurări decât pentru un singur asigurător;
  • dacă un asigurat a încheiat o asigurare printr-un agent de asigurare, asigurătorul în numele căruia acţionează agentul este răspunzător faţă de asigurat pentru toate actele sau omisiunile agentului de asigurare.

Documentele necesare in vederea intocmirii dosarului complet pentru infiintare firma agent de asigurare, sunt urmatoarele:

  • carti de identitate  asociati/administratori (copie)

  • dovada  care atestă dreptul de proprietate asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social  (copie) care poate consta in: contract vanzare-cumparare, contract de donatie, certificat de mostenitor, autorizatie de construire si proces verbal receptie etc.

  • daca este cazul: avizul/acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari, in cazul in care noul sediu va fi amplasat intr-un apartament de bloc sau alt imobil colectiv cu regim de locuinta – descarca formularul

  • dovezile privind efectuarea varsamintelor aporturilor subscrise de catre asociaţi la capitalul social;

  • specimenele de semnatura autentificate notarial ale reprezentanţilor societaţii (administratori).