1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 voturi, media: 5,00 din 5)
info

3

calendar

3 zile lucratoare

info Birocratie

Fără Birocrație

info pusculita

De la 290 lei

info online

Online

Pachet complet de Servicii

Societatea noastra va ofera servicii de asistenta, reprezentare si atestarea documentelor, in vederea indeplinirii tuturor demersurilor necesare inregistrare societate cu profi abator la Oficiul Registrului Comertului, si anume:

  •  verificarea si rezervarea denumirii societatii ;
  •  conceperea, redactarea si atestarea actului constitutiv;
  • conceperea si redactarea actului de detinere a spatiului (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de subinchiriere si altele);
  • redactarea declaraţiei pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 cu modificările şi completările ulterioare;
  • conceperea, redactarea si atestarea declaratiei pe proprie raspundere, din care rezulta ca asociatii/administratorii indeplinesc conditiile legale prevazute de legislatia in vigoare pentru exercitarea calitatii de asociat/administrator in societate;
  • redactarea cererii de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si eliberarea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social;
  • redactarea cererii-tip de inregistrare;
  • consultanta privind optiunea fiscala si redactarea Anexei 1 privind vectorul fiscal
  • depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea certificat ului de inregistrare

 

Ce ne recomandă?

  • Seriozitate

    Seriozitate

  • Un deceniu experienta

    Un deceniu experiență

  • Referenti dedicati

    Referenți dedicati

  • Mii de clienti multumiti

    Mii de clienți multumiți

  • Numarul 1 in consiliere firme

    Numărul 1 in consiliere firme

  • Punctualitate

    Punctualitate

Apariții în presă

    Cine ne recomandă?

  • Matei Malos, Home Finders

    Matei Malos

    General Manager

    ActeFirma, prin divizia de proprietate intelectuala,...

    + citește mai mult
  • Florin Cojocea, Activ Informedia

    Florin Cojocea

    Administrator

    Am fost ajutati prompt si profesionist de catre un...

    + citește mai mult
  • Patricia Niculae, Ripe Ideas

    Patricia Niculae

    Project Manager

    Serviciile ActeFirma sunt ireprosabile. Recomand cu...

    + citește mai mult
  • Daniel Alin, Automatizari AG

    Daniel Alin

    Administrator

    Actefirma, o echipa de consultanti eficienti care,...

    + citește mai mult

Beneficiază

de experiența echipei noastre!




Abatorul este o unitate cu spatii si dotari adecvate in care se desfasoara activitati pentru receptia, adapostirea si taierea animalelor, precum si pentru livrarea produselor comestibile si necomestibile rezultate.

Abatoarele de capacitate mica functioneaza in baza autorizatiei sanitare veterinare eliberata de serviciile sanitare veterinare, in conformitate cu legislatia specifica in vigoare (Regulamentul (CE) nr. 853/2004, precum si in Ordinul Presedintelui ANSVSA nr.180/2006).

Conditiile necesare obtinerii autorizatiei sanitare veterinare sunt:

  • sa detina un padoc acoperit, la amenajarea caruia trebuie avute in vedere criteriile epidemiologice si de bunastare a animalelor, in functie de capacitatea maxima zilnica de sacrificare;
  • conditia prevazuta la lit.a) nu este obligatorie daca animalele sunt sacrificate imediat la sosirea la abator si daca nu sunt transportate de la o distanta mai mare de 50 km;
  • examenul ante-mortem trebuie sa aiba loc imediat dupa sosirea animalelor la unitate;
  • se poate utiliza acelasi spatiu al unitatii pentru mai multe faze de lucru, cu conditia ca acestea sa fie succesive si separate in timp, iar intre diferitele faze sa se efectueze curatenia si dezinfectia, dupa caz;
  • in cazul curateniei si al dezinfectiei, in baza analizei de risc, unitatea trebuie sa se ingrijeasca de protectia carcaselor, a carnii si a organelor care nu au fost inca livrate;
  • trebuie sa se asigure un numar suficient de cutite si alte instrumente de lucru, care sa fie sterilizate intr-o singura etapa, astfel ca ele sa fie de ajuns numeric si igienic pe tot parcursul procesului de sacrificare;
  • trebuie sa se asigure câte un sterilizator, atât in spatiul murdar, cât si in spatiul curat, dupa caz;
  • trebuie sa se asigure utilizarea instrumentelor de lucru in conditii igienice;
  • produsele finite, respectiv semicarcasele, sferturile de carcasa si organele, trebuiesc depozitate in conditii de frig, in spatii dimenisonate in functie de capacitatea  unitatii;
  • nu sunt necesare spatiile de frig in cazul in care produsele rezultate se prelucreaza imediat dupa obtinere sau sunt destinate prelucrarii intr-o alta unitate, unde se pot asigura conditiile de frig, inclusiv conditiile de trasabilitate;
  • in cazul sacrificarilor de bovine si ovine adulte este necesara existenta spatiului de frig pentru depozitarea carcaselor pâna la primirea rezultatelor privind testarea pentru encefalopatiile spongiforme transmisibile;
  • dupa terminarea activitatilor zilnice, se asigura, in mod obligatoriu, efectuarea curateniei si a dezinfectiei spatiilor, aparaturii, instalatiilor si ustensilelor de lucru;
  • trebuie sa se asigure apa potabila in cantitate suficienta, din reteaua publica sau din sursa proprie, care sa fie verificata in conformitate cu legislatia in vigoare;
  • sa nu permita accesul daunatorilor si sa dispuna de proceduri privind controlul rozatoarelor;
  • trebuie sa asigure trasabilitatea documentata a miscarii animalelor, a procesului de sacrificare si de livrare a produselor, inclusiv a informatiilor lantului alimentar, in acest sens fiind necesara sacrificarea numai a animalelor identificate, precum si actualizarea bazei de date conform legislatiei in vigoare;
  • sa respecte normele privind bunastarea animalelor in timpul sacrificarii prin asigurarea echipamentelor de contentie si asomare corespunzatoare speciei animalelor sacrificate;
  • sa anunte medicul veterinar oficial, asupra transportului, pentru examenul antemortem, precum si a datei si orei sacrificarii animalelor, pentru examenul post – mortem, cu cel putin 24 ore inainte de inceperea acestuia;
  • sa informeze medicul veterinar oficial asupra datelor privind numarul, specia, categoria si provenienta animalelor care urmeaza a fi sacrificate;
  • pentru personalul sanitar – veterinar care asigura supravegherea si controlul carnii se asigura un spatiu separat sau un dulap, dupa caz, cu posibilitati de inchidere; dulapul poate fi amplasat in aceeasi camera cu cea a administratorului unitatii;
  • sacrificarea animalelor in unitate este permisa doar cu acceptul medicului veterinar oficial, dupa efectuarea examenului ante-mortem;
  • trebuie sa se efectueze teste microbiologice aplicabile alimentelor conform prevederilor Regulamentului (CE) nr. 2073/2005 al Comisiei din 15 noiembrie 2005 privind criteriile microbiologice pentru produsele alimentare, cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditii pentru amenajarile constructive si instalatiile interioare:

  • peretii si pavimentul  unitatii trebuie sa fie usor de spalat, de dezinfectat si din materiale care sa nu permita patrunderea si stationarea apei;
  • pavimentul trebuie sa fie astfel construit incât sa permita drenarea apei catre sistemul de canalizare;
  • capacele canalelor de scurgere trebuie sa fie acoperite cu clopot pentru impiedicarea aparitiei mirosurilor neplacute; pentru unitatile care sacrifica bovine si ovine, canalizarea trebuie protejata de site cu diametrul de 6 mm;
  • tavanul trebuie realizat astfel incât sa nu permita acumularea de murdarie, condens sau mucegaiuri, si, de asemenea, sa fie usor de igienizat si dezinfectat;
  • conductele si cablurile trebuie sa fie protejate;
  • corpurile de iluminat trebuie sa fie usor de curatat si sa fie prevazute cu protectie impotriva contaminarii carcaselor cu sticla;
  • usile si ferestrele trebuie sa se inchida ermetic pentru a asigura protectia impotriva rozatoarelor si a insectelor; ferestrele care comunica cu exteriorul trebuie sa fie protejate de plase contra insectelor;
  • instalatiile si echipamentele din unitate trebuie sa fie usor de curatat, dezinfectat, rezistente la coroziune;
  • instalatiile si echipamentele trebuie sa previna contactul intre carne si pardoseli, pereti si dispozitive de fixare.

Conditii pentru subproduselor de origine animala care nu sunt destinate consumului uman:

  • subprodusele rezultate in urma sacrificarilor trebuie sa fie colectate in mod igienic in cazul fiecarei unitati.
  • daca in cadrul aceleiasi unitati se sacrifica animale care apartin mai multor specii, iar subprodusele se incadreaza in categorii diferite de risc, ele trebuiesc colectate diferit conform reglementarilor din domeniu.
  • poate fi aprobata si folosirea unui singur container, caz in care subprodusele de origine animala care nu sunt destinate consumului uman trebuie incadrate in categoria cea mai mare de risc.

Conditii privind personalul:

  • pentru un numar redus de personal vestiarul poate sa fie format si dintr-o singura camera, unde se poate respecta principiul sistemului alb-negru prin utilizarea a doua dulapuri, din care unul pentru hainele de strada si unul pentru hainele de lucru;
  • daca in unitate lucreaza, atat personal de sex feminin, cât si de sex masculin, se pot amenaja doua vestiare sau in cazul unui singur vestiar trebuie reglementat si documentat fluxul alternant al persoanelor de sexe diferite;
  • toaletele trebuie sa fie intr-un numar suficient, fara ca ele sa se deschida in spatiile de lucru; ele trebuie dotate cu instalatii adecvate de spalare, dezinfectie si de uscare a mâinilor;
  • personalul muncitor trebuie sa poarte permanent echipament de protectie, care sa poata fi schimbat ori de câte ori este nevoie;
  • starea de sanatate a personalului lucrator trebuie verificata periodic, in conformitate cu prevederile legislatiei specifice in vigoare.

Documentele necesare in vederea intocmirii dosarului complet pentru infiintare firma cu profilul abator sunt urmatoarele:

  • carti de identitate  asociati/administratori (copie)

  • dovada  care atestă dreptul de proprietate asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social  (copie) care poate consta in: contract vanzare-cumparare, contract de donatie, certificat de mostenitor, autorizatie de construire si proces verbal receptie etc.

  • daca este cazul: avizul/acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari, in cazul in care noul sediu va fi amplasat intr-un apartament de bloc sau alt imobil colectiv cu regim de locuinta – descarca formularul

  • dovezile privind efectuarea varsamintelor aporturilor subscrise de catre asociaţi la capitalul social;

  • specimenele de semnatura autentificate notarial ale reprezentanţilor societaţii (administratori).