Pachet complet de Servicii
Societatea noastra va ofera servicii de asistenta, intocmirea intregii documentatii si reprezentare in vederea indeplinirii tuturor demersurilor necesare pentru inregistrare modificare date de identificare ale asociatilor/administratorilor la Oficiul Registrului Comertului, si anume:
- conceperea si redactarea actului constitutiv actualizat;
- redactarea cererii-tip de inregistrare;
- depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea certificatului de inregistrare a mentiunii.
Ce ne recomandă?
-
Seriozitate
-
Un deceniu experiență
-
Referenți dedicati
-
Mii de clienți multumiți
-
Numărul 1 in consiliere firme
-
Punctualitate
-
Patricia Niculae
Project Manager
Serviciile ActeFirma sunt ireprosabile. Recomand cu...
+ citește mai mult -
Matei Malos
General Manager
ActeFirma, prin divizia de proprietate intelectuala,...
+ citește mai mult -
Florin Cojocea
Administrator
Am fost ajutati prompt si profesionist de catre un...
+ citește mai mult
Cine ne recomandă?
Modificarea datelor de identificare este necesara a se mentiona in Registrul Comertului atunci cand unul sau mai multi asociati ori administratori si-au schimbat datele fata de cele ce figureaza in Registrul Comertului.
Modificarea datelor de identificare poate sa aiba la baza fie schimbarea actului de identitate, fie schimbarea numelui in urma modificarii starii civile ori a urmarii procedurii pe cale administrativa.
In oricare dintre situatii, se impune mentionarea noilor date ale asociatilor/administratorilor in Registrul Comertului.
Actele necesare in vederea intocmirii dosarului complet pentru inregistrare modificare date de identificare ale asociatilor/administratorilor la Oficiul Registrului Comertului:
- act constitutiv (copie);
- carti de identitate asociati/administratori (copie);
- certificat de inregistrare in Registrul Comertului (copie);
- documentul care ateste schimbarea numelui, in cazul schimbarii starii civile ori in urma parcurgerii procedurii administrative (copie)










