1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 voturi, media: 3,86 din 5)
info

3

calendar

3 zile lucratoare

info Birocratie

Fără Birocrație

info pusculita

De la 290 lei

info online

Online

Pachet complet de Servicii

Societatea noastra va ofera servicii de asistenta, reprezentare si atestarea documentelor, in vederea indeplinirii tuturor demersurilor necesare inregistrarii unei firme salon intretinere corporala ori infrumusetare, si anume:

  •  verificarea si rezervarea denumirii societatii ;
  •  conceperea, redactarea si atestarea actului constitutiv;
  • conceperea si redactarea actului de detinere a spatiului (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de subinchiriere si altele);
  • redactarea declaraţiei pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 cu modificările şi completările ulterioare;
  • conceperea, redactarea si atestarea declaratiei pe proprie raspundere, din care rezulta ca asociatii/administratorii indeplinesc conditiile legale prevazute de legislatia in vigoare pentru exercitarea calitatii de asociat/administrator in societate;
  • redactarea cererii de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si eliberarea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social;
  • redactarea cererii-tip de inregistrare;
  • consultanta privind optiunea fiscala si redactarea Anexei 1 privind vectorul fiscal
  • depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea certificat ului de inregistrare

Activitati specifice pentru avizare firma salon de intretinere corporala ori infrumusetare:

  • consultanta specifica in vederea obtinerii avizelor necesare si a autorizatiei de functionare;
  • reprezentare in fata Directiei Sanitar Veterinare si a Directiei de Sanatate Publica;
  • intocmirea documentatiilor si reprezentarea in fata tuturor institutiilor si autoritatilor;
  • efectuarea demersurilor si mentinerea relatiei cu fiecare institutie in parte pe intreaga durata a procedurii de avizare si autorizare.

Ce ne recomandă?

  • Seriozitate

    Seriozitate

  • Un deceniu experienta

    Un deceniu experiență

  • Referenti dedicati

    Referenți dedicati

  • Mii de clienti multumiti

    Mii de clienți multumiți

  • Numarul 1 in consiliere firme

    Numărul 1 in consiliere firme

  • Punctualitate

    Punctualitate

Apariții în presă

    Cine ne recomandă?

  • Daniel Alin, Automatizari AG

    Daniel Alin

    Administrator

    Actefirma, o echipa de consultanti eficienti care,...

    + citește mai mult
  • Matei Malos, Home Finders

    Matei Malos

    General Manager

    ActeFirma, prin divizia de proprietate intelectuala,...

    + citește mai mult
  • Florin Cojocea, Activ Informedia

    Florin Cojocea

    Administrator

    Am fost ajutati prompt si profesionist de catre un...

    + citește mai mult
  • Patricia Niculae, Ripe Ideas

    Patricia Niculae

    Project Manager

    Serviciile ActeFirma sunt ireprosabile. Recomand cu...

    + citește mai mult

Beneficiază

de experiența echipei noastre!




Salonul de intretinere corporala, la fel ca si saloanele coafura si cosmetica (saloane de infrumusetare), presupun o procedura speciala de avizare, mai ales datorita impactului pe care acest tip de activitate il poate avea asupra sanatatii si integritatii corporale.

Astfel, sunt necesare multiple autorizatii si avize precum autorizatie sanitara, aviz PSI – prevenirea si stingerea incendiilor, aviz de la autoritatea de mediu, aviz de la autoritatea pentru protectia muncii, autorizatie de functionare de la Primarie. Inclusiv pentru salariatii salonului sunt necesare documente care sa ateste specializarea in domeniu acestora.

Procedura de autorizare a unui salon de intretinere corporala sau de infrumusetare incepe cu obtinerea avizului sanitar, pentru a carei eliberare aveti nevoie de:

  • plan general de amplasare a obiectivului (document cu imformatii speficice acestui gen de demers)
  • planul de amenajare interioara

Mai departe, este necesara obtinerea autorizatiei sanitara de functionare eliberata de Directia de Sanatate Publica (D.S.P.). Ceea ce este important de stiut in aceasta etapa este ca se va intocmi un referat care sa contina date tehnice despre spatiu: suprafata, destinatia incaperilor, etc. Aceasta autorizatie se elibereaza dupa evaluarea spatiului de catre un inspector care verifica daca sunt respectate conditiile de igiena iar echipamentele folosite sunt autorizate sanitar.
De asemenea, trebuie sa incheiati un contract cu o firma autorizata de D.S.P. specializata pentru proceduri de dezinsectie, dezinfectie, deratizare (D.D.D.), dar si un contract  pentru colectarea zilnica a deseurilor periculoase (biologice, chimice).

Dar nu iti face griji, CONTACTEAZA-NE ACUM si NOI NE OCUPAM DE TOT!

Cerintele minime pentru spatiul in care se va desfasura activitatea salonului de intertinere corporala ori de infrumusetare:

  • spatiul trebuie sa detina incinte separate pentru: acces/inregistrare/asteptare clienti, desfasurare procedurilor, pastrarea echipamentului, instrumentarului si a articolelor curate, dezinfectate si sterile, in dulapuri separate si inchise, in spatii lipsite de praf si umiditate, la care au acces numai persoanele autorizate, depozitarea echipamentelor si materialelor utilizate pentru curatenie;
  • peretii, podelele si tavanele din fiecare camera trebuie sa fie bine intretinute, netede, lavabile, confectionate din materiale neabsorbante, care sa poata fi usor spalate si curatate, iar culorile acestor suprafete trebuie sa fie deschise; in cazul finisajelor nelavabile, curatarea se face prin aspirare;
  • incintele trebuie sa fie adecvat luminate cu lumina artificiala si naturala;
  • incintele trebuie sa fie bine ventilate, pentru a se elimina fumul, praful sau vaporii.
  • salonul trebuie sa fie dotat cu grup sanitar, intretinut corespunzator din punct de vedere igienico-sanitar si bine ventilat.

Documentele necesare in vederea intocmirii dosarului complet pentru infiintarea unei firme salon intretinere corporala ori infrumusetare, sunt urmatoarele:

  • carti de identitate  asociati/administratori (copie)

  • dovada  care atestă dreptul de proprietate asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social  (copie) care poate consta in: contract vanzare-cumparare, contract de donatie, certificat de mostenitor, autorizatie de construire si proces verbal receptie etc.

  • daca este cazul: avizul/acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari, in cazul in care noul sediu va fi amplasat intr-un apartament de bloc sau alt imobil colectiv cu regim de locuinta – descarca formularul

  • dovezile privind efectuarea varsamintelor aporturilor subscrise de catre asociaţi la capitalul social;

  • specimenele de semnatura autentificate notarial ale reprezentanţilor societaţii (administratori).

Iar la prima intalnire cu noi, nu ai nevoie decat de cartea de identitate si variantele pentru denumirea societatii! Atat de simplu!