1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 voturi, media: 3,57 din 5)
info

3

calendar

3 zile lucratoare

info Birocratie

Fără Birocrație

info pusculita

De la 290 lei

info online

Online

Pachet complet de Servicii

Societatea noastra va ofera servicii de asistenta, reprezentare si atestarea documentelor, in vederea indeplinirii tuturor demersurilor necesare inregistrare firma casa de expeditii, si anume:

  •  verificarea si rezervarea denumirii societatii ;
  •  conceperea, redactarea si atestarea actului constitutiv;
  • conceperea si redactarea actului de detinere a spatiului (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de subinchiriere si altele);
  • redactarea declaraţiei pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 cu modificările şi completările ulterioare;
  • conceperea, redactarea si atestarea declaratiei pe proprie raspundere, din care rezulta ca asociatii/administratorii indeplinesc conditiile legale prevazute de legislatia in vigoare pentru exercitarea calitatii de asociat/administrator in societate;
  • redactarea cererii de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si eliberarea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social;
  • redactarea cererii-tip de inregistrare;
  • consultanta privind optiunea fiscala si redactarea Anexei 1 privind vectorul fiscal
  • depunerea dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului si eliberarea certificat ului de inregistrare

Activitati specifice pentru avizare firma casa de expeditii:

  • consultanta specifica in vederea obtinerii avizelor necesare si a autorizatiei de functionare;
  • reprezentare in fata Autoritatii Rutiere Romane;
  • intocmirea documentatiilor si reprezentarea in fata tuturor institutiilor si autoritatilor;
  • efectuarea demersurilor si mentinerea relatiei cu fiecare institutie in parte pe intreaga durata a procedurii de avizare si autorizare.

Ce ne recomandă?

  • Seriozitate

    Seriozitate

  • Un deceniu experienta

    Un deceniu experiență

  • Referenti dedicati

    Referenți dedicati

  • Mii de clienti multumiti

    Mii de clienți multumiți

  • Numarul 1 in consiliere firme

    Numărul 1 in consiliere firme

  • Punctualitate

    Punctualitate

Apariții în presă

    Cine ne recomandă?

  • Matei Malos, Home Finders

    Matei Malos

    General Manager

    ActeFirma, prin divizia de proprietate intelectuala,...

    + citește mai mult
  • Andra Paraschivescu, PFA

    Andra Paraschivescu

    PFA

    Specialistii ActeFirma mi-au recomandat pentru...

    + citește mai mult
  • Daniel Alin, Automatizari AG

    Daniel Alin

    Administrator

    Actefirma, o echipa de consultanti eficienti care,...

    + citește mai mult
  • Florin Cojocea, Activ Informedia

    Florin Cojocea

    Administrator

    Am fost ajutati prompt si profesionist de catre un...

    + citește mai mult

Beneficiază

de experiența echipei noastre!




Casa de expeditii este firma care din ordinul si pe seama unui comitent (client), face sa se transporte, adica sa se organizeze un transport de marfuri, fara sa fie el insusi transportatorul.

In organizarea transportului, pe langa transportul propriu-zis, se includ si activitati conexe acestuia, cum ar fi: depozitarea marfii, obligatiile vamale (declaratii s.a.), controlul marfurilor, executarea dispozitiilor privind incasarea sumelor cuvenite comitentului (client).

Clientul este orice persoana juridica si fizica, detinator si/sau care drept de dispozitie asupra unei cantitati de marfa si solicita efectuarea transportului acesteia, inclusiv operatiuni conexe transportului. Clientul este cel care plateste sau garanteaza plata pretului transportului si al operatiunilor legate de acesta.

Organizarea transportului se face in baza si in conditiile contractului de expeditii, incheiat intre client si casa de expeditii. Se considera drept contract incheiat si comanda clientului adresata casei de expeditii, urmata de acceptarea acesteia.Comanda trebuie sa contina elementele necesare care sa permita organizarea si efectuarea transportului, precum si a operatiunilor conexe de catre casa de exepeditii.

Casa de expeditii nu este obligata sa verifice exactitatea documentelor puse la dispozitie de client (facturi comerciale, liste specificative etc.), care are responsabilitatea modului de intocmire si a corectitudinii acestora. Clientul este obligat sa transmita in scris casei de expeditii instructiuni precise daca solicita conditii speciale de livrare a marfii. Instructiunile sunt supuse acceptului casei de expeditii. Totusi, acestea se considera acceptate daca, dupa primirea acestora de catre casa de expeditii, s-a trecut la executare.

Casa de expeditii va depune diligentele necesare pentru organizarea transportului si efectuarea operatiunilor conexe, potrivit instructiunilor clientului, astfel cum au fost convenite, precum si pentru protejarea pe tot parcursul executarii a intereselor acestuia.

Documentele necesare in vederea intocmirii dosarului complet pentru infiintare firma casa de expeditii, sunt urmatoarele:

  • carti de identitate  asociati/administratori (copie)

  • dovada  care atestă dreptul de proprietate asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social  (copie) care poate consta in: contract vanzare-cumparare, contract de donatie, certificat de mostenitor, autorizatie de construire si proces verbal receptie etc.

  • daca este cazul: avizul/acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari, in cazul in care noul sediu va fi amplasat intr-un apartament de bloc sau alt imobil colectiv cu regim de locuinta – descarca formularul

  • dovezile privind efectuarea varsamintelor aporturilor subscrise de catre asociaţi la capitalul social;

  • specimenele de semnatura autentificate notarial ale reprezentanţilor societaţii (administratori).

Documentele necesare pentru eliberarea licentei pentru casa de expeditie:

  • actele din care sa reiasa dreptul de detinere sau de folosinta a spatiului;
  • certificatul de inmatriculare la Oficiul National al Registrului Comertului si actul constitutiv, din care sa rezulte existenta in obiectul de activitate activitati conexe transportului rutier;
  • decizia de numire a managerului de transport care conduce activitatea desfasurata de autogara;
  • certificatul de competenta profesionala al managerului de transport valabil pentru transportul rutier de persoane, eliberat de autoritatea competenta dintr-un stat membru al Uniunii Europene;
  • cazierul judiciar al managerului de transport care conduce activitatea desfasurata de autogara;
  • document doveditor privind indeplinirea conditiei de capacitate financiara pe baza conturilor anuale certificate de un auditor sau de o persoana acreditata în mod corespunzator, conform caruia solicitantul dispune în fiecare an de capital si rezerve în valoare de minim 50.000 euro, sau în situatia în care întreprinderea nu dovedeste detinerea rezervelor financiare mentionate, un certificat cum ar fi o garantie bancara sau asigurare, eliberat/eliberata de una sau mai multe banci sau de alte institutii financiare, inclusiv societati de asigurare.